Betaling for flytteoppdrag

Du kan betale med din vipps til Flyttegutta AS etter et endt flytteoppdrag. Vi sender spesifisert faktura rett til ditt vippsnummer. Fakturaen blir registrert i vårt fakturasystem og kan brukes i et regnskap.

Slik fungerer betalingen

                            1

Flyttejobben er utført og en av Flyttegutta sine ansatte gir beskjed til kontoret beskjed om å sende fakturaen.

                            2

En av de ansatte på kontoret klagjører fakturaen å sender den til kunden / ditt vippsnummer innen få minutter.

                           3

Du som kunde mottar fakturaen på ditt vippsnummer. Fakturaen godkjennes. Trykk betaling.

Fakturering

  • Vi sender fakturaer kun til bedrifter som er kredittgodkjente. Det sendes ikke faktura per post eller e-post til private. Kun på vipps eller kort som må betales etter endt flytteoppdrag så lenge noe annet ikker er avtalt. 

Viktig! Innstillinger for Vipps faktura

Nesten alle i dag har vipps på sin mobiltelefon, men ikke alle har vært inne på innstillinger å trykket "PÅ" godkjent for "Regninger i Vipps" og eFaktura i nettbank og appen".

Dette er et must for at du skal kunne motta faktura fra oss på vipps. Hvis du er usikker,

1. Vennligst sjekk appen Vipps 

2. Trykk på innstillinger

3. Slå på "Vis regninger i Vipps"

4. Slå på "Alltid Vipps eFaktura"

Overtidsbetaling for flyttearbeid

Vi følger arbeidsmiljøloven og betaling etter en arbeidsdag, (7,5 timer blir fakturert med 50% overtid hvis ikke noe annet er avtalt. Dette gjelder også på kveldstid, lørdag fra ettermiddagstid og hele søndager.

Ellers blir alle andre røde dager også belastet med 50% ekstra i prisen.

Spørsmål og svar

Vi tilbyr timepriser for lokale flytteoppdrag i Oslo og omegn, (f. eks. Asker & Bærum, Ski og Lillestrøm). Faste priser gies ofte på lengre turer. Faste priser er bindende om ikke noe annet er avtalt. Overtidstillegg på kvelder, alle søndager og helligdager.

Hva skjer hvis kunden skal flytte noe ekstra eller ikke har opplyst om det på forhånd?

  • Alt som ikke er opplyst må avtales på nytt før oppdraget blir utført slik at alt er avklart.

Hva om det er fastpris og alt ikke kommer med på en bil?

  • Da stiller vi opp med en større eller ekstra bil.

Hva skjer hvis jeg ikke har rukket å pakke ned alle tingene før flyttedagen?

  • Det anbefales å pakke ned alt i god tid før flyttedagen. Litt etter litt så kommer du i mål. Hvis ikke ta kontakt med oss for å høre om det er mulig å utsette, (helst 3 dager før) eller om vi også kan være behjelpelig med pakkingen slik at du / dere får flyttet som planlagt. Ved at vi hjelper deg med å bli ferdig å pakke vil selvfølgelig påvirke prisen ved timebasert flytting og forandring på fastprisen hvis det er det som ble avtalt da dette blir en ekstra tjeneste.

Fra når begynner tiden for betaling å telle?

  • Vi tar betaling fra vi kjører fra vår arbeidsplass til vi er tilbake med halve timer.

Har dere noen fast betaling for oppmøte?

  • Nei, vi ser an kun tiden.

Vil det koste mere å flytte tunge tinger som piano, safe, o.l. ?

  • Ja, vår minstepris for flytting av pianoer er 2500 kroner. For andre tunge tinger ta kontakt.

Koster det noe ekstra å bruke flyttelift?

  • Ja, det koster 1500 kroner for utkjøring og 3000 kroner for montering og demontering. Flytteliften brukes ofte på større flytteprosjekter, (bedriftsflytting med mange ansatte og slikt eller andre vanskelig flytteoppdrag hvor flyttelift er den eneste muligheten.


Sender dere faktura til NAV ?

Vi tar desverre ikke arbeid fra NAV og sender ikke faktura til NAV Vi påtar oss andre jobber fra kommuner / kommuneansatte som kontorflytting, flytting av arkiv, tunge tinger og slikt. Ta gjerne kontakt hvis du / dere er usikker.

BETALING FOR FLYTTEOPPDRAG

FLYTTEGUTTA AS

Eikenga 13, 0579 Oslo

Telefon +47 22717711

ÅPNINGSTIDER

kl.07.00 - 21.00 (man - fre)

kl.08.00 - 19.00 (lørdager)

Stengt (Søndager)